23/5

Varför regnar det varenda förmiddag och fint väder på kvällarna? Förstår inte riktigt detta.... Men visst jag ska inte klaga, bättre att det är lite fint väder någon gång under dagen än att det ska regna hela dagen....färdig gnällt!

Saga blev helt överlycklig när mormor & morfar kom förbi på ett besök på förmiddagen. Hon hann nog och fråga mint 50 gånger när mormor & morfar skulle komma på typ 30 min....Saga hade beställt vattenmelon så det fixade mor & far till henne. Jag blir jätte glad när hon säger att hon vill ha något att äta då aptiten inte är på topp, och det kan man väll ha förståelse för.

 Gos med mormor & morfar i soffan.  Saga fick den lilla hoppande hunden julen -07, då var hon 2år. Hon tyckte denna var jätte rolig i leksaksaffären men när den kom hem var hon totalt livrädd för den. Det är först nu som hon kan tänka sig att leka med den:-)

Saga lyckades att somna i soffan 14.30 och jag hade inte samvete att väcka henne då hon fortfarande är lite matt efter magsjukan eller vad det nu var. Hon sov fram till 16.00 och då hade jag försökt och väcka henne ett tag.....
När jag lyckats få liv i tjejen igen gick vi ut i den friska luften och solen hade också änteligen lyckats att hitta hit.
Vi tog cyklarna och körde en runda.
Stannade till på en lekplats så tjejen fick röra på sig lite. Min älskling:-)
Saga envisas med att ha gummistövlar även om det är fint väder ute.....
På vägen hem cyklade vi inom min underbara vän Anette med familj för att titta på deras nya kök. De håller på och renovera hela sitt hus, kommer verkligen att bli super fint!
Saga & Noel fann varandra direkt och hann å leka med varandra en bra stund då vi blev sittandes längre än vad vi hade tänkt oss, inget ovanligt visserligen...

Då Saga sov lite sent på eftermiddagen så blev även kvällen sen för min lilla Sessa, har precis somnat i soffan hos mig & R.


Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Edvin tackar för dom fina gratulationerna! :)



Det är klart att det är skoj när mormor och morfar kommer på besök...minns när jag var liten och hur man såg fram emot att träffa dom, fast man nästan såg dom varje dag ;)



Kramar

2009-05-24 @ 11:31:25
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mammafiia

Hejsan=) Jo de e mycke bättre nu, lite huvudvärk kanske men de får man ta haha

Skönt att Saga e bättre.

Ni verkar ha haft en kanon helg=)

Ha en bra söndag

Kram

2009-05-24 @ 16:45:06
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha min Mellantjej Astrid hade alltid stövlar förut om hon fick chansen. Det är nog att det är så lätt att ta på & av. Vad mysigt att ha besök av mormor & Morfar..

Hoppa satt dagen idag varit bra..

Kramar<3

2009-05-24 @ 17:28:03
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mysiga bilder på er! Ha en fin kväll!

2009-05-24 @ 17:54:04
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysigt med mormor och morfar-besök..

Och hoppas hon snart blir piggare!!

Kram

2009-05-24 @ 20:06:32
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0