Sol & värme

Första dagen på arbetsdagen är avklarad på denna veckan!! Har man klarat måndagen så är det stort steg i rätt riktning...
Bara 4 dagar kvar till helgen, HiHi!

Vädret har ni varit speciellt uppmuntrande i dag heller. Känns som om jag knappt vaknar på hela dagen när det är så här grått dag efter dag, deprimerande Är så himla sugen på att åka iväg 1-2 veckor till något varmare land precis efter jul...lite sol & värme hade suttit fint!

För några veckor sedan bokade vi en resa till Barcelona i början av maj, tors-sön.
Vi ska åka dit med våra underbara vänner Johanna & Tuve. Barnen kommer att vara kvar hemma.
Barcelona är en helt underbar stad tycker jag. Förhoppningsvis har det blivit  varmt & skönt tills vi kommer.
Ska bli jätte roligt!

I dag har inte Saga varit på dagis. Hon bestämde med mormor i går när de var här & åt att hon skulle vara hos henne i dag. För min del gjorde det absolut inget utan tvärtom.
Veckan blir lite kortare på dagis bara:-)
De har bakat super goda pepparkakor som jag har varit och nallat på precis. Skönt att mormor tycker det är kul med bakning eftersom inte det är min starka sida, jag kan men tiden räcker inte till.

Nu ska jag och min sessa hoppa ner i ett varmt mysigt skumbad!



Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..:)



vilken mysig dag din fina Saga haft det med mormor..:) gott med pepparkakor.. :)



ja det hade varit skönt med lite sol nu, en hel del skulle faktiskt behövas här.. :)

barcelona låter ju underbart, barnfri och allt..;)



stora kramar från mig.. :)

2009-11-24 @ 08:52:02
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Jag håller med om vädret. Det vore skönt om snön kom ändå, trots kylan! Det är så vackert när snön ligger på marken! :D



Vi funderar på att beställa vagn från Kronan, dom verkar super. Men vi har en vagn sedan Tindra var liten så vi funderar på att vänta med att beställa vagn till bebis kommit då det inte är akut och vagnen som står i garaget funkar utmärkt! Men samtidigt blir man lite köpgalen när man väntar smått. ;)



Ha en fin dag! Kramar

P.s Jag skulle också vilja ha någon som tog tag i bakningsbiten med mina barn, man hinner inte med sig i allt som ska göras!

2009-11-24 @ 09:29:40
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad mysigt med Barcelonaresa! Har du varit där tidigare? Är lite sugen på att åka dit, se alla häftigha byggnader bl.a.!



kram!

2009-11-24 @ 13:01:29
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0