Läxa

Hua vad trött jag var när klockan ringde i morse, trodde det knappt var sant att jag verkligen skulle behöva gå upp! Men så kom jag på att det är fredag & sista arbetsdagen för veckan & genast blev det lättare att ta sig upp.
När jag väl stod där i duschen kom jag på, vadå fredag?? Det är ju bara torsdag!
Ja, ja dagen har gått bra ändå, och det är skönt att vara hemma igen:-)

Saga har haft en super bra dag på dagis! 
Hon leker & står i som bara den. Hennes fröknar säger att hon är som natt & dag sedan hon började i höstas, jätte stor skillnad. Detta är verkligen både skönt & kul att få höra som mamma.
Det är fortfarande många sjuka på hennes avdelning. I dag var de 4 barn till mellanmålet & de brukar vara mellan 10-15 barn.
Saga är fortfarande förkyld men jag hoppas att hon håller sig i från febern.

Just nu ligger hon på sitt golv och säger att hon gör sin läxa!

 Undrar om hon kommer tycka det är lika roligt med läxor den dagen hon verkligen har läxor? Tokfia:-)

På lunchen i dag var jag i väg och handlade lite. Adam han skrek där hemma om att han behövde nya kläder, lika bra att fixa det med en gång. Tröjor är ok att köpa själv till honom men när det gäller byxor då måste han vara med. Får ta ett besök i stan i morgon eftermiddag efter jobb & skola.

 Denna mycket väldoftande bodylotion från apoteket fick också följ med mig hem. Den luktar väldigt gott i flaskan iallafall, hoppas den luktar lika gott på kroppen & den ska naturligtvis också förhoppningsvis uppfylla sin funktion.

Nu ska jag ta & sätta tvättmaskinen i arbete & sedan ska jag inta ryggläge på soffan en liten stund:-)




 

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

hihi vad tokigt det blev i duschen, tur att du inte deppade i hop totalt ;-)



Ha en fin kväll

KRAM

2010-03-11 @ 17:18:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Den där bodylotion har jag också sniffat på, luktar jättegott ju :-) Ha en fin kväll!

Kram Nina

2010-03-11 @ 18:08:27
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad roligt att det går så bra för henne på dagis! Förstår att det känns skönt i mammahjärtat :)



Kramar

2010-03-11 @ 20:43:48
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Haha, jag trodde också att det var fredag i morse! Vilken besvikelse... ;-)



Kram

2010-03-11 @ 20:56:11
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0