Besök

Vill tacka min underbara vän Anette & hennes underbare son Noel för ett trevlig eftermiddags besök i går!!

Saga verkligen svävade på moln över att få träffa Noel:-) De leker helt fantastiskt bra de två små juvelerna.
Vi måste verkligen ta oss själva i kragen och börja träffas oftare igen! Skärpning är det som gäller nu.

Anette & Lars väntar ett litet syskon till Noel till midsommar, jätte mysigt. Anette är verkligen hur fin som helst med sin mage!
Tänker tillbaka på tiden då jag & Anette gick & var gravida tillsamans med Saga & Noel.....

     



Hittade en gammal bild på Saga & Noel sommaren -07
 Hur söta som helst.......


Kommentarer
Postat av: anette kjellsdotter

Tack tack själva goa ni-

Noel sa verkligen när vi åkte hem: Saga är en riktig prinsessa!! Min Prinsessa:)

Ja vi måste träffas mycket mer o snart!! Kram Kram Från Noel o mig

2009-04-24 @ 11:55:28
Postat av: Magdalena

Ha nu en härlig helg i solen!

2009-04-24 @ 14:41:40
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej.

Hittade hit av en slump :-)Mysig blogg su har. Vill bara lämna ett litet avtryck och önska en trevlig helg.

Madeleine

2009-04-24 @ 16:20:11
URL: http://oapip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0