Påskadagen

Blev inget mer skrivet i går kväll. R var i röjar tagen i trädgården. Röjde bort en massa sly och träd som hängde in  på vår tomt. Jag och Saga var i solen och lekte.
Lunchen bestod utav grillad korv i trädgården, hur mysigt som helst.



På kvällen var vi bjudna till mina föräldrar på god mat & dryck.

I dag har R fortsatt att rensa upp efter gårdagens röjning i trädgården, vat nog minst fem rundot till tippen......
Saga var med honom ute en liten stund men tröttnade ganska så fort och återvände in till mig. Jag har tvättat, tvättat och åter tvättat.



På eftermiddagen i dag har vi varit hos Robbans föräldrar och ätit påskmiddag.
När vi kom hem tog vi cyklarna och körde ner till stan och placerade oss på Bulls uteservering en stund. Helt underbart mysigt!!!!!
Saga frågade oss efter en liten stund var hennes hamburgare var?! Men jag sa att vi har inte beställt någon hamburgare. Då säger min lilla prinssesa så här: Men mamma vad gör vi då här???? Stackars liten, ingen hamburgare. Fick beställa in lite potatis med aioli och det smakade mycket bra.

Nu sussar både S & R gott här i soffan igemte mig...Dags att flytta på Saga till sängen så ska jag också ta och gå lägga mig.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0