Söndag igen..

Hej & hå vad det var länge sedan jag bloggade.....I bland räcker bara tiden inte till.
I vilket fall som helst är det söndag kväll igen, känns som om det ungefär var söndag i förrgår. Dagarna bara rusar förbi.

Veckan har flutit på i full rulle som vanligt, har varit fullt upp på jobbet. Sandra & Adam har varit hos oss denna vecka.

I går åkte jag, Saga & mamma/mormor till Kungsmässan i Kungsbacka för lite rolig shopping. Lyckades att handla en hel del kläder till min Prinsessa, inte alls svårt. Hittade faktiskt lite till mig själv också.
VI TACKAR MORMOR FÖR SPONSRINGEN OCH FÖR EN MYSIG DAG!
Saga uppförde sig underbart bra hela dagen, inget gnäll överhuvudtaget!!!

På kvällen hade vi besök av våra vänner Lasse & Emma med deras lille pojk Lomis som är 8 månader. En super liten mysig pojk. Saga är jätte nyfiken på honom hela tiden.......Hon hade svårt för att somna så länge Lomis var vaken. Kvällen blev sen för både Saga & oss.
Hon sov faktiskt till 08.00 och det är väldigt länge för den lilla damen! Jag var slö i morse, gick upp 11.00. Sov inte men bara låg där i min goa säng å mös och vilade. R var uppe och tittade på F1 och Saga sprang fram och tillbaka och tjatade lite på mig att jag skulle gå upp. Det hör inte till vanligheterna att jag ligger i sängen så länge.....men det var mycket skönt i dag.

Efter lunch stack vi ner till Plantagen och köpte lite nya blommor till krukorna där ute, lite trött på påskriset nu.
Saga ville också hjälpa till och nartuligtvis fick hon göra det. Alltid bra med extra hjälp......
                 
Solhatten inhandlades på Polarn i går när vi var på Kungsmässan

I dag är väll första dagen på ett tag som inte har varit speciellt skön, vinden har varit riktigt kall. Hoppas att det blir lite skönare i morgon igen.

Saga somnade ganska så lätt i sin säng i kväll, himla skönt.....
För min del är defenitivt kvällen nu, ska bli en tidig säng gång i kväll.


God natt & sov sött.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ååå vad kul att hitta kläder till sig själv. Jag har mycket lättare att hitta kul grejer till barnen... : )

2009-04-20 @ 08:32:32
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad roligt att du kikade in. =) Hoppas att ni får en mysig dag! kram kram

2009-04-22 @ 11:14:06
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0