Upp över öronen

Morgonen började sådär, försov mig. Flög upp ur sängen, ja sen blev morgonen som den blev. Saga var seg att få upp då hon var vaken ett par timmar under natten igen så jag hoppas verkligen att hon sover hela natten nu. Jag lyckades ändå på något konstigt sätt att vara i tid på jobbet.  I morgon får det defenetivt inte bli någon försovning då det är utbildningar som gäller i morgon bitti.

Dagen har verkligen bjudit på ett underbart vår väder, tråkigt bara att vi inte har hunnit vara ute speciellt mycket. Hoppas innerligt att de kommande dagarna också få bli fina.
                          
Se hela bilden                                                                     Se hela bilden                                                  

På jobbet har jag jobb upp över öronen just nu och det känns rätt drygt faktiskt. Spelar ingen roll hur mycket man jobbar för det blir inte mindre ändå. Det värsta är att det varslas hela tiden,  de som är kvar få gå på knäna till slut.....Ja, ja så är det , bara att köpa läget.
Fick ringa till dagis i dag och säga att jag blev en timme sen för att hämta Saga i dag. Tur att vi har bra dagis och personal.

I morgon ska Saga ha en hel dag med mormor. Det är Saga själv som har bestäm detta. Hon får passa på nu innan mormor börjar jobba fulla dagar. Hon jobbar på en golfklubb och säsongen drar  i gång nu.
Passar utmärkt för min del då jag behöver lämna lite tidigare i morgon bitti.

Lilla Sessan var riktigt trött i kväll så hon sussar gott nu och det är nog dags för min del också.


Ha en bra kväll.

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0