Ny mäster fotograf

Fikan på dagis blev jätte lyckad i dag, glada barn och mycket glad personal!
Presenterna blev jätte bra och alla fyra blev hur glada som helst. Paketens innehåll var väggdekorer där det stod "FÅNGA DAGEN" och det kändes verkligen hel rätt att ge till dem då de alltid verkligen försöker göra det bästa utav dagen med det förutsättningar som finns och man har.
De fick även ett varsitt armband som Saga satt häromdagen och knåpade ihop själv:-) Hon var väldigt stolt när de öppnade de små paketen med armbanden, helt underbart att se!!
Kändes allt lite sorgligt att säga hej då till Ann & Ulla som går på semester nu, men vi lovade att komma och hälsa på till hösten!

Efter dagis körde vi hem och käkade lite middag och packade ihop fika och badkläder för att sedan fara i väg ner till stranden.
Saga är den nya mäster fotografen! Hon skulle absolut ta ett kort på mig för annars fick inte jag ta något på henne....
Saga är redo för att dra till stranden, visar även stolt upp sin lilla väska som hon köpte på stan igår:-)

På stranden hade vi även sällskap två av mina gamla barndomskompisar Maria & Terese med barn. Maria är gift med en kusin till mig. Terese bor i England och är bara hemma över sommaren och hälsar på med sin familj. Jätte roligt att träffas!
Det blåste rätt rejält på stranden så vi fick lägga oss långt upp annars hade vi haft all sand över oss då det yrde på ganska så mycket. Barnen lekte och hade roligt ändå och solen stekte rejält.
Saga badade nartuligtvis & tyckte det var jätte skönt men jag väntar nog ett tag till på det där doppet, badkruka....ja, jag vet:-)

Efter stranden körde vi direkt hem till mormor & morfar då de precis kommit hem efter en vecka i Stockholm. Saga skulle bara dit, inte en chans att övertala henne om att vänta tills morgondagen!
Och det vankades nartuligtvis en del presenter till lilla sessan....helt överlycklig! Får ta lite bilder i morgon på vad hon fick för något.

I kväll har vi städat som små flitiga myror. Här var nått så fruktansvärt skitigt inne och i morgon är det kalas dags då Adam har fyllt år. Så det var inte så mycket att orda om utan bara fram med dammsugare och mopp och kämpa på, men nu är här rent och fint kan jag säga och en sak som är säker är att jag är helt slut som artist just nu...Bättre att ha städat i kväll så vi kan åka till stranden en stund i morgon också.

Dags för mig att krypa till sängen...Inte blivit mycket bloggande i dag men jag kommer igen i morgon.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Vilken mästerfotograf. Tjusig mamma som modellar med ;) Alltid kul att se bilder på personen bakom bloggen.



Här har vi inte lyckats ta osss till stranden, men man kan ju stå ut med båten med ;)



Ha en fin lördag med kalas och allt.



KRAM

2009-06-27 @ 08:30:39
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Så söt tjej! Klart mamma ska vara med oxå!! :) Hoppas ni haft en bra dag i värmen..

KRamar

2009-06-27 @ 19:09:11
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fint med väggord och saga är ju en duktig fotograf! : )

Kram!

2009-06-27 @ 21:42:40
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anna

Å, vilken fin present till dagisfröknarna.

De blev säkert jätteglada.'Ni verkar hunnit med en hel del igår måste jag säga =)



Du har något att hämta i min blogg =)

Kram

2009-06-27 @ 22:25:52
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilka fina presenter dom fick!

Och vilken duktig liten fotograf Saga är :)



Här var vi också och tog oss ett dopp igår...eller sambon i alla fall, för jag är som du en riktig badkruka ;)



Hoppas att ni haft en fin dag idag också!

Kramar

2009-06-27 @ 22:54:07
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: maria

Vilka bra presenter! Det hade jag blivit jätte glad för.

kram maria

2009-06-28 @ 08:12:24
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0