Dagis besök

Besöket på dagis i går gick jätte bra.
Saga var lite smått blyg när vi kom och gömde sig mest bakom mig. Som tur var gick en stor del utav barnen på utflykt när vi kom så det blev lite lugnt, tror att det var kvar 4 eller 5 barn.
Det är ett gammalt hus men fräscht och en underbar natur runt omkring, nära till både skog och hav. 
De är runt 25 st barn på denna avdelning och det tycker jag egentligen är för många barn på en och samma avd.
Men personalen jobbar väldigt mycket med lugn och ro runt barnen, delar upp de i grupper osv.
Montesori och kommunalt sklijer sig en hel del. Vi har kommunalt i dag.

Jag måste bestämma mig innan fre 13/3 så jag & R har en del att fundera på nu..........

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ush, jag fasar redan för när det är dags för sonen att börja p ådagis... Blir troligtvis i augusti...

2009-03-11 @ 09:12:41
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0