Kreta

Jaha, då var det dags för lite snö igen.....Blir man trött eller vad, när man ska ge sig i väg på morgonen och ser att det snöar!!! Det är väll inte riktigt det man känner för just nu. Men jag ska väll inte klaga, finns de som har riktigt mycket snö och det kan jag inte påstå att det ligger här direkt!

Har besluts ångest över hur vi ska göra med dagisplatsen vi har blivit erbjudna...dagarna tickar i väg.
Hade jag bara fått ett besked i från kommun var hon hamnar så hade det inte varit så svårt att bestämma sig, men kommunen tror att de har besked framåt juni........

Nu är det bokat, 30/4 bär det av till Kreta med hela familjen! Ska bli skönt att få känna på lite värme, bara att hoppas att vädret är bra när vi är där.
Saga skulle berätta för sin fröken Ann på dagis i morse att vi ska på semester och sa så här:
Vi ska åka till Greta!!
Va? sa Ann, vem är Greta?
Saga tittade på mig precis som om att är Ann helt konstig eller vad!!!
Kreta fick jag tillägga då.
Jaha, Kreta sa Ann. Då hänger jag med........

Inte alltid lätt det här med språket.........

Kommentarer
Postat av: Inca

....jag förväntar mig att jag har en plats i er resväska ner till Greta!! =)

2009-03-11 @ 13:28:05
URL: http://incasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0