Rusk väder

Vilket tråkigt väder det har varit i dag, har det inte regnat så har det snöat. Kan det inte få bli vår någon gång.... Känns som om kroppen behöver få känna lite på våren nu, känns allt som om min kropp är riktigt trött och less på vinter och rusk nu.
Saga frågar varenda morgon när vi ska i väg om hon kan gå ut utan jacka....snacka om att vara trött på alla tjocka kläder.

I dag har vi varit och firat Robbans pappa som fyllde 60 år. Grattis säger vi till svärfar/farfar och nu allt vad han är. Mycket god mat och nartuligtvis god tårta som vanligt!!

För övrigt har det inte hänt speciellt mycket då vädret inte ens lockade Saga till att gå ut.
Tvättmaskinen är väll den som har fått jobba hårdast i dag, som vanligt med andra ord.

I morgon ska jag och Saga åka och besöka ett dagis som vi har fått en plats på efter sommaren om vi vill. Det är ett privat dagis och det ´ska bli spännande att se hur det är där. Vi måste ha bestämt oss till den 13/3 så det börjar bli ont om tid....

Jag är riktigt trött i kväll så nu ska jag krypa ner i soffan med min goa filt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0