Fredag

Ännu en dag med vår väder!! Jag börjar få smak på detta nu, vill bara ha mer och mer.....
Saga är pigg och glad igen, fast förkylningen sitter i och det lär den nog göra ett tag till känns det som. På måndag är det dags för dagis igen men först ska vi ha en härlig helg!!

Morgonpigg tjej

Saga och jag var uppe med tuppen i morse så vi stack i väg och handlade på morgonen, skönt att ha det gjort på morgonen i stället för på eftermiddagen när alla andra också är och handlar.
Fick gjort en del här hemma också innan lunch.  Saga tyckte däremot jag var väldigt tråkig så hon tog plats i min tvättkorg för att jag skulle sluta med tvätten.....

Vi har varit i golfshopen och plockat upp lite mer kläder, skor och bollar i dag. Saga är hur duktig som helst och har sysselsättning hela tiden. Jag smet ner till ranchen en stund för mig själv och fick slå några bollar, premiär faktiskt! Lär väll ha ont i armarna i morgon....
Middagen fick intas på kassadisken, fungera det också.


Nu har Robban dragit i gång grillen och magen ropar högt efter mat nu, ska bli gott!


Ha en mysig fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0