Utbildningar över

Änteligen fredag eftermiddag, och nyss hemkommna från jobb och dagis!
Har varit två tuffa och intensiva dagar. Har haft utbildningar i vårat nya datasystem för våra externa säljkontor. Alltid lika jobbigt med utbildningar, både för den som har utbildningen och för de som ska lära sig. Men nu är det avklarat för denna veckan, kör ny utbildning tors, fre nästa vecka.

Ska ta och packa ner lite saker till Saga nu för hon ska sova hos mormor & morfar i natt. Jag och Robban ska i väg med hans jobb i kväll, ska bli mycket roligt även om jag just nu känner mig för trött för det hela........ Grämer mig lite över att jag missar Let´s Dance i kväll. Håller alla två tummar för Laila!!!!

Jag & R skulle egentligen varit i Göteborg över helgen men det har blivit insällt. Min bror och hans sambo skulle passat Saga över helgen var planerat, så för att Saga sessan ska slippa bli besviken så ska de passa henne under dagen i morgon ändå.

Nu måste jag ta tag i lite packning utav kläder och sedan in i duschen för att hinna bli klar tills kvällen!



Ha en mysig fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0