Framåt bakåt

Då tog vi 10 steg bakåt i vår utveckligen igen....snacka om att det snöar i kväll!! Vad ska denna skit ner och göra nu då? ja det kan man fråga sig om och om igen????

                                                                                    Snöar ute

I dag har det inte blivit mycket gjort. Saga har velat ha mig precis intill sig hela dagen, har med andra ord befunnit mig i soffan med min lilla sjukling.

Sagas mormor och morfar tittade inom en liten stund på sen eftermiddagen och det besöket blev uppskattat av lilla Sessan, även om hon inte orkade göra någonting........


Nu ska jag krypa ner hos min lilla sjukling som ligger i min säng, vill ha lite koll på henne om nu febern drar i väg igen.

Sussa söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0