Stress dag..

Huuuiiaa vad kallt det var i morse, 9 minusgrader! Blev allt lite chokad när jag såg termometern......
Mormor var snäll ocj lämnade min SagaFia på dagis i morse. Jag var tvungen att börja jobba tidigare då jag ska ha utbildningar i två dagar. Dagen i sig har varit hur stressig som helst, känns som om jag inte har hunnit med ett skit i dag!!!
Efter dagis åkte jag och Saga till stan för att shoppa lite. Vi hade hur mysigt som helst, bara hon och jag!!!
Nu sussar sötnosen hur gott som helst i sin säng.

För min del är det är det soffan och Greys som gäller nu, är dyngans så trött i kväll......

R kom precis hem från Stockholm nu, så skönt!!!!!


Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Inca

Ja, det var ingen ordning alls på saker och ting igår känner jag!!! =/ Nya tag idag...lycka till med FF-gänget!



krims krams!

// Inca pinca

2009-03-26 @ 08:59:43
URL: http://incasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0