Håll i hatten!

I dag är det verkligen en blåsig dag, håll i hatten med andra ord!

Saga var pigg och glad i morse och det var inga problem som helst och lämna på dagis i dag. Känns med ro i kroppen och åka till jobbet när man vet att hon är glad och nöjd.

Min älskling R har gett sig av till Stockholm i dag, konferans igen, tråkigt, tråkigt....

Mormor ska hämta Saga på dagis i dag då jag ska i väg direkt efter jobbet och göra mina naglar. Skönt med en liten stund för sig själv.
Tror att vi tillbringar natten hos mormor & morfar eftersom R är i väg. Mamma ska ändå lämna Saga på dagis i morgonbitti,  då jag måste börja jobba tidigare i morgon. Ska ha utbildning för våra externa försäljningskontor på torsdag & fredag så jag har en del att stå i.........

Saga ihop med påskriset, solen var stark!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja nu är det snart dags för påskris! : )

2009-03-24 @ 13:30:07
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0