Plantering

I dag tycker jag morgonen gick betydligt lättare. Saga vaknade direkt när jag väckte henne.
Lilla fallet Saga gjorde från stolen på dagis visade sig idag, lite blåmärken här & där. På ena låret är där ett blåmärke som heter duga....Gäller att sitta stilla!

R har varit i Göteborg på utbildning och var inte hemma förrän kvällen, helt fullpumpad med information.

Saga & jag gjorde ett besök i stan efter dagis & jobb. Behöver hitta lite sommar kläder till henne då vi far till Kreta om en månad. Hon är alltid lika tacksam att shoppa till!! Desutom tycker hon det är väldigt roligt och jag med för den delen. Sandra gjorde också oss sällskap efter en liten stund.

När vi kom hem gick vi ut för att plantera en liten påsk kruka. Tror Saga hade lika mycket jord innanför jackan & byxorna som i krukan....alltid lika roligt att hjälpa till! Hon fick även inviga sina nya små trädgårdshandskar.

     Saga krattar jord i det som ska bli vår trädgård. Troligtvis kommer snickaren nästa vecka och börjar med altanen. Ska bli så skönt....


Har precis tittat på Desperata Hemmafruar, bara ett måste att se på och i morgon är det Greys.

Nu är det kvällen och dags för sängen.


Sov Gott Alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :)

Ja, tiden går fort.. du har en stor tjej ser jag :)

2009-04-01 @ 09:19:24
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0