Ljusare.....

I dag var det minsann ingen sovmorgon..Saga vaknade 06.40, lite tidigt en söndags morgon men det är bara upp och hoppa. Vi tog soffan i besittning i stället, Saga med en flaska välling och jag ett stort glas med te och sedan var det mys i soffan! Robban kom också upp ganska tidigt, 07.30 fick vi sällskap i soffan utav honom.

Reflekterade på en underbar sak i morse när vi gick upp, det var ljust ute!!!! Helt underbart....vi går mot en ljusare och förhoppningsvis en varmare period!!!

I dag har vi hållt oss på hemmaplan hela dagen, tvättat, plockat och torkat ja alla dessa nödvändiga saker man måste göra också.

Vi var ute och promenerade en runda. Saga valde cykeln, perfekt rastning och ett bra tidsfördriv för denna unga damen.

Robban & Saga
Efter en rejäl cykeltur vad det dags för fika och den passade vi på att ta ute!!


Tur pulkan stod kvar ute för trädgårds möbler är det dåligt med just nu..........
Det var allt lite kallt ute, vinden bet rejält i kinderna så Saga bad om att få gå in till slut och hon brukar inte vilja gå in i första taget....med andra ord så var det nog inte bara jag som tyckte att det var kallt.


Min två älsklingar!!!!!

På sen eftermiddagen kom Sagas kusiner Thea & Noha på besök. Fullt ös på barnen.
Sagas kompis Noel med familj skulle ha varit här i dag men den lille stackarn fick öron inflammation i stället. Krypa på dig Noel, vi tänker på dig din lille stackare!

I morgon ska Saga till dagis, hon har inte varit där på en hel vecka. Hoppas att allt flyter på som vanligt när jag ska lämmna henne....inget man ska ta förgivet, men hon säger att det ska bli kul att gå dit.


Nu ska jag ta och packa ihop det sista för morgondagen och försöka få liv i Robban som har somnat  soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0