Trött

Kvällen är här och det känns verkligen, helt slut i pannan! Rumpan har hittat sin plats i soffan och det känns helt underbart.
Har varit riktigt duktig i eftermiddag. När jag och Saga kom hem satte jag i gång och städa så jag har i princip städat igenom hela huset. Saga har också hjälp till....på sitt sätt. Hon är så skön när hon kommer med sin lilla egna dammsugare och ska hjälpa mig.
Efter städning och lite kvällsmat  så tog jag och R en promenad och Saga tog sin lilla cykel. Det var helt underbart väder ute i kväll, vinden hade lagt sig helt och hållet. Snacka om scenförändring sedan morgonen!

Saga somnade redan innan sju i kväll, hon var helt slut. Hon vaknade 04.00 i morse och hade nog precis somnat om igen när min klocka ringde vid 05.45, så det var lite segt och få upp henne i morse.......fick så dåligt samvete när jag verkligen fick dra upp henne ur sängen.

                                                                                      
Nu ska jag ägna mig åt att titta på Grey´s sedan är det sängen som gäller.



Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0