Lördag

Lördagen började tidigt i dag, 06.20 slog våra lilla Sessa upp sina små ljuvliga ljusblå glittrande ögon. Lika pigg och glad som vanligt när hon vaknar. Hon vaknar oftast med ett ljuvligt leende på läpparna, de andra dagarna är väldigt få.
Vi gjorde ett tidigt besök i soffan till Play House Disney jag och Saga. Hon tittar och jag halv sussar.......

Jag, Saga och Robban gjorde ett besök i stan i dag bland alla andra människor men ganska mysigt och avslappnande ändå. Köpte ett par tre kvarts byxor till Saga som hon nartuligtvis skulle ha på sig direkt när vi kom hem
Funkar med tights under också.......Den här lilla tjejen har redan fattat tycke för det här med kläder...

Vi har haft besök i eftermiddag utav en herre som driver ett galleri för att få lite hjälp och råd hur vi ska placera våra tavlor i vårt nya hus. Vi har stora väggar och högt i tak så det kan behövas lite hjälp för att få ihop det bra och snyggt.

Robban har fixat underbart god middag i kväll, fisk stod det på menyn.

Nu har vi alla landat med våra rumpor i soffan och tittar på andra chansen, får väll ser hur det här ska sluta....BWO åkte precis ut och det var väll för väl!!!

Saga har somnat  hos mig i soffan.  Hon ville också vara med och det är klart hon ska vara min lilla Sessa.
Vi hoppas att hon tar lite längre sovmorgon i morgon........



Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Tack och tack!

Playhouse disney är väl värt ett besök den tiden på morgonen!

Söt tjej!!

2009-03-07 @ 22:29:49
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0