4 min

Min lilla underbara Prinsessa har redan somnat för natten, men det är inte alls konstigt med tanke på när hon vaknade.......Tog nog totalt 4 min innan hon somnade, hoppas verkligen att hon sover hela natten nu!! Hon behöver verkligen det, om inte annat så behöver jag det....

Har faktiskt hunnit och städa en hel del utav huset efter jobbet i dag, känns riktigt bra. Duktigt gjort utav mig, får klappa mig själv på axeln....

När jag kom till dagis i dag låg det en lapp i Sagas fack ang semesterplanering, herre gud tänkte jag redan! Men det är klart att det går rätt snabbt fram till semestern. Däremot så tycket jag att semestern känns väldigt långt borta....Visseligen har solen varit framme och värmt lite grann i dag och det känns helt underbart, vår känslor eller vad!
Hoppas att morgondagen också bjuder på fint väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0