Mors Dag

Då var det Mors Dag i dag då. Vi får väll försöka att njuta lite extra mycket i dag då:-)

Saga var hur gullig som helst på morgonen när vi vaknade. Hon for upp ur våran säng och inn på sitt rum, tillbaka kom hon med ett litet paket till mig! En jättefin rosa sjal, tack min älskade lilla Sessa! Vi får nog säga tack till mormor också eftersom det var hon & Saga som var på stan i går.

Nu ska jag ta & fixa till lite fika och sedan ska jag & Saga bege oss ner till stranden och njuta av det underbara vädret!


Ha en underbar dag alla mammor och ni övriga också förstås!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på stranden hela dagen :)

2009-05-31 @ 15:56:12
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0