Dagis stängt

Jag & Saga har varit lediga även i dag, inte alls fel kan jag säga:-) Dagis har varit stängt i dag & det var kanske lika bra det för Saga hade inte fått gå ändå med tanke på hennes lilla jobbiga mage.
Tycker att hon var lite bättre nu i kväll men  hon ska vara hemma i morgon och på onsdag också. Hon ska få bli helt bra och hämta krafter innan hon ska tillbaka till dagis. Hon har varit pigg & glad hela dagen och det känns verkligen skönt.

Vi hade planerat att köra till Helsinborg för att besöka Ikea & Väla men det känndes inte riktigt rätt att dra med Saga dit. Är magen ok på onsdag kör vi nog dit då i stället.
Fick bli ett kortare besök i stan då Saga är i stort behov av lite nya tajts. Klart att det inte bara blev handel utav tajts, som vanligt hittar jag en massa annat roligt också:-)

Saga gjorde ett litet eftermiddagsbesök hos mormor & morfar, får passa på när mormor är ledig. Hon har tjatat hela helgen om att hon vill åka hem till mormor & morfar men vi har hållt oss hemma med lilla maginfektionen. Men nu vet vi att hon inte smittar, ingen av oss andra har blivit sjuka som tur är!
När jag skulle hämta hem henne för kvällen skulle hon inte följa med hem, hade fått för sig att hon skulle sova hos dem. Efter mycker övertalning & lite lirkande kom vi fram till att hon kanske kunde sova där i morgon för mormor är ledig på onsdag.

Saga i full fart med att hjälpa morfar i trädgården.

 Mitt älskade lilla hjärta!

God natt alla kära vänner

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt att ha mysdagar hemma från dagis :)

Speciellt när hon börjar bli bättre!



Ha det så mysigt idag:)

2009-05-26 @ 09:34:44
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tänkte passa på att tipsa om de 2 tävlingar jag har pågående i min blogg just nu, var gärna med - finfina priser i potten! kram

2009-05-26 @ 10:21:58
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Så söt hon är!

Gillar det översta bilden på henne, ser så härligt somrigt ut när hon står med sin rosa klänning och solglasögon :)



Hoppas att hon är bättre i magen idag!



Det är Junsele djurpark vi ska till...en liten djurpark, men dom är ganska känd för att dom både har vita tigrar och vita lejon :)



Kramar!

2009-05-26 @ 10:43:09
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0