Torsdag kväll

Ska bli skönt med fredag i morgon, är nämligen allt lite less på jobbet nu....far runt som en annan galning. Har suttit vid mitt skrivbord en dag denna vecka. Är just nu ute på våra säljkontor med att supporta säljarna i det nya datasystemet men det börjar allt bli lite tråkigt, tjatigt, ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Fick reda på att de har förlängt min tjänst till siste juni, ska inte klaga för jag har i alle fall ett jobb att gå till än så länge! Lite konstig känsla när man får förlängt en månad i stöten, men men så är det bara att bita ihop och tacka.

Saga har haft en toppendag på dagis. Lika lycklig som hon var i morse var hon även när jag hämtade henne:-)
De hade varit ute i princip nästan hela dagen i dag, de har firat Förskolans dag i dag. Flaggorna i topp och en massa roliga ute aktiviteter. Lunchen bestod av grillad korv.

I dag har hantverkarna varit här hemma igen & försökt avsluta det sista de fick påbackning på när det var slutbesektning på huset. Jag är riktigt less på dem nu så jag hoppas verkligen att de har gjort allting nu!!
När jag & Saga kom hem i eftermiddags fick jag ta ett städryck efter hantverkarna.......

 Saga tyckte jag var mycket tjatig, tittade bedjande på mig,,"kan jag få en glass"?

Glass?? Ok då, varför inte....
                                                     Snacka om nöjd:-)

Nu sussar min Prinsessa i soffan hos mig & R så det är dags att flytta in henne i sin säng. I bland är det så mysigt att ha henne i soffan. Men hon är rolig, inte alltid hon vill somna i soffan utan hon ska somna i sin säng så det gäller att passa på de tillfällena hon godkänner det!

Är själv lite trött i kväll så det snart dags att krypa ner i mysiga sängen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är kul!

Händer ju inte varje dag.

2009-05-15 @ 11:14:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Frida

Ha en jätteskön fredag...njut av helgen & ledigheten..

Kram<3

2009-05-15 @ 13:09:47
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0