Trötta troll

Vilka underbara höstdagar vi har nu! Den ena soliga dagen avlöser den andra, kan det bli mycket bättre?! Här äts det frukost just nu, en sen sådan men här var det trötta troll idag igen.. precis som igår men det var kanske inte så konstigt! Vi hade en helt sjukt rolig dag i fredags!! Det började tidigt på morgonen och slutade seeennnt på natten. Jag var och lämnade Saga 06.30 hos mormor & morfar på morgonen och sen bar det av till Lilla Helfwetet för frukost, både ätbart & drickbart. Det visade sig att vi skulle spela på min hemmabana och snacka om att min mamma som jobbar där har haft svårt för att hålla sig då det var hemligt om vilken bana det skulle spelas på!! Det blev många timmar på golfbanan då vi var många som spelade, men vad gjorde det då man bara njöt av det fina vädret vi hade. Och dessutom så stämde spelet ganska bra också för min del:-) Det bjöds på mycket godheter utmed banan, ganska mycket flytande men också en del tuggbart mums som tur var. Vi var hemma strax efter 17 tiden på eftermiddagen och 19 skulle vi vara på Lilla Helfwetet igen för middag. Kvällen var jätte trevlig men man var allt lite trött och sliten efter en hel dag.. Tyvärr var kameran inte med:-( Vi tackar Kenneth som driver Lilla Helfwetet, som lyckats att arrangera denna trevliga dag ännu en gång!! I dag vet jag inte riktigt vad som händer. Har satt i gång och tvätt lite då det började svämma över i tvättkorgarna.. Naturligtvis ska vi ut i det fina vädret och njuta lite. Jag önskar er alla en fin söndag. Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att ni fick en mysig dag trots högarna med tvätt ;D

Njut av veckan gumman & sov så gott!

Kramar<3

2009-09-20 @ 19:41:10
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0