Söndag

Som ni säkert märkt har jag tagit en bloggpaus i två dagar. Humöret för att blogga har inte varit på topp, men nu börjar det att rätta till sig.

Då jag och min man är ganska två viljestarka personer så krockar det ganska bra i bland. Och detta var precis det som hände i fredags kväll, jätte roligt sätt att börja helgen på. Tyvärr är vi lika envisa båda två och jag är den som tjurar mest och längst....nog om denna skit sak!

I vilket fall som helst avslutade vi fredagen med en afterwork på Lilla Helfwetet. Klockan han bli ganska mycket innan vi kom dit så Saga han att bli trött och gnällig. Vi bara åt och sedan bar det av hemåt igen för att krypa ner i soffan och titta på Idol.

Lördagen började R med en golfrunda med sin liga och jag och Saga åkte på vårt håll till en annan golfbana, då jag behöver träna lite inför kommande golftävling.
Gårdagens Saga med sin nya hoodjacka från Peak Performance, kjol & tights från pop.


Eftermiddagen var vi hemma och röjde. R var ute i garaget och förrådet och flyttade om en massa skåp och bänkar.
Jag var inne på kontoret och lyckades packa upp mina två sista flyttlådor som har stått där inne i 6 månader nu. Det är sådana tråkiga saker som jag skulle kunna skjuta upp i all oändlighet! Men snacka om att jag var nöjd när det äntligen var gjort!!

Då R inte blev klar i garaget i går så har han startat dagen med att röja klart där ute. Blir himla skönt när det är klart för då får vi in två bilar i garaget!
Saga är snart på väg ut för att hjälpa honom lite, åh vad glad han kommer bli när han får lite hjälp (HiHi):-)

En redo Saga för att ge sig ut till pappa med tunika från H&M & jeans från KappAhl.



Nu ska jag ta och tvätt & plocka i ordning lite. Sen är det utgång som gäller.

 

Tackar för alla fina kommentarer!

 

 

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

hahhahah. ja det är så det blir här med. så roligt egentligen :D



fina dem var idag med. å vilken härlig tapet ni har..!

min mamma är på ingång. så snart så ska vi börja här med städandet. hoppas det går bra för dig med idag. krams

2009-09-13 @ 11:23:22
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hahhahah. ja det är så det blir här med. så roligt egentligen :D



fina dem var idag med. å vilken härlig tapet ni har..!

min mamma är på ingång. så snart så ska vi börja här med städandet. hoppas det går bra för dig med idag. krams

2009-09-13 @ 11:23:35
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Ibland så slår det blixtar, sånt är livet ;-)



hoppas ni får en bra söndag

stor kram

2009-09-13 @ 12:24:44
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ja, i vilket förhållande drar man jämt alla gånger... Inte här i varje fall ;-) Härligt att höra att du är på G igen!

Kram Nina

2009-09-13 @ 16:49:37
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Josefine

Skönt att höra att även andra har "olika åsikter"! : )



Ha en bra söndagkväll - kram!

2009-09-13 @ 17:54:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Em

Lite trist när det blir sådär, speciellt på en fredag när man längtat hem och bara vill koppla av. Verkar ju dock som att resten av helgen blev bättre :)

2009-09-13 @ 19:54:55
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0